Sunday, December 11, 2011

Lara

lagu ni ost dari filem ombak rindu..terasa sepi,sedih bila dengar syahdunya lagu mcm ni..bila layan emosi n perasaan pasti akan menangis..dengarlah wahai hati..jika dia untuk ku pasti dia akan datang kepada aq,,jika aq bukan untuk dirinya..aq redha dia lepaskan aq.. cinta tidak boleh dipaksa... cinta x boleh dari sebelah pihak sahaja.. cinta sesuatu yang sangat indah jika kita percaya akan wujudnya cinta yang ikhlas...





Hanya sampai di sini sahaja

Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini



Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu



Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru



Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah



Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...



Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru



Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah



Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...

1 comments:

shenorieka said...

22.12.2011 betul2 dia lafazkan..ya allah terasa sgt kehilangan kerana dialah org yg aq semangat untuk terus hidup dan mengejar cita2 aq..=(

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates