Wednesday, December 14, 2011

terjebaknya dunia bisness

1st time gi HQ herbalife kat KL..


terus jadi senior consultant


hye korang..entry kali ni just nak share cerita macam mana saya boleh terjebak dalam bisness herbalife ni.=)

 anis pengguna herbalife selama 2 bulan berturut-turut dan lost 8 kg. WAW!! sangat teruja sebab sebelum ini pernah pelBAGAI-BAGAI produk yang nak kurus dan seorang gila SPA. Tiap bulan pergi Slimming Center dekat jusco melaka yang besar tu..Sekali pergi RM300..ok ker?? yang produk lain guna dah 6 bulan tapi?? adakah korang nampak anis slim?? Gemok aje..memang produk lain murah,mampu untuk student beli,tapi anis tengok berbulan2 pakai tapi tidak ada efec shaping tau.hanya turun 3 kg pastu bila stop x beli gemok balik..membazir duit!! KORANG SEDAR X?

pada satu hari, Cik Aini yang memperkenalkan anis herbalife ni call. Dia kata x nak tolong kawan lain kurus macam anis ke?? x nak dapat extra income untuk harian ke?? x nak dapat produk herbalife Murah ke? so first time tu terus gi even STS herbalife dekat Time Square dan sangat teruja tengok beratus2 orang gemok jadi kurus depan mata.Alhamdulilah hati terus terbuka untuk bisness sebab dah nampak testimoni herbalife yang begitu ramai .

Bila jumpa upline.Amalina dan Mariam terus tergamam sebab seusia muda 23 tahun tu mampu beli kereta,rumah dan kawin guna duit sendiri dan ada anak..diaorang pun full time student macam anis dan diorang student uiA ambil perubatan.Dahsyat,,sangat muslimah.Kenapa diaorang boleh anis x boleh kan?? start dari sini lah anis mengukur keupayaan untuk kerja sendiri.seumur hidup x pernah berkerja.pelbagai halangan,cemohan dapat dari orang sekeliling yang rapat..Alhamdulilah family menyokong anis sebab diaorang percaya anis boleh buat dan mempunyai testimoni yang hebat juga.=)

herbalife just part time sahaja, anis mendapatkan customer secara online . x susah pun sebab anis student IT tiap hari buka FB dan Blog. Best income pula pernah rasa rm1100 cash.=) untuk student, banyak la tu kan..alhamdulilah..=) kerja kuat dapat lah duit lebih, kalau malas diam saja. Dan terus akan bisness sebab setakat hari ini, siapa customer yang beli bawah saya tidak pernah tidak kurus dan shaping OK!! haha sangat terharu bila kawan sendiri lost 12 kg dalam 2 bulan lebih ..=) Anis sangat garang tentang jadual pemakanan dan tidak kesah kalau customer sms tiap kali dorang nak makan..i like.!! I Love Herbalife seperti budak lelaki suka akan team bola sepak dia..=)

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates