Monday, January 9, 2012

Zero TO Hero

Alhamdulilah Tq Allah kerana kau telah memberikan aq kekuatan untuk aku bangkit dari terus terjatuh dan terluka..tq to my sponsor sebab bersusah payah untuk suruh aku datang ke event ni..Memang tidak rugi dan aku sangat bahagia saat bersama dengan family herbalife.=)

2012 buka lambaran baru dalam hidup aku. Cerita baru dan matlamat baru.Segalanya berubah setelah musibah yang datang pada ku 2011..im loser kot hahaha..but akhirnya bila datang ke event ni aku rasa bersemangat balik dan mahu melupakan cerita lama..

kalau dulu nak kawin awal kan?? so sekarang matlamat nak jadi president team muda-muda  like Amalina my upline..umur 23 dah kaya ,ada suami dan 1 anak..just part time je tu bisness herbalife.dan sorang lagi my inspirasi ialah Mariam..roomate kepada Amalina dulu..

Target after diploma bulan 5 ni mesti dah jadi supervisor. kenapa nak jadi supervisor?? haritu Mariam ada panggil ke depan..tapi aku malu hehe..so cerita kat blog je ok kan??

1. Nak guna herbalife murah 50%.
2.Nak rasa income rm5000
3.Nak pergi vacation in Herbalife.Frust sebab nak sangat pergi korea haritu.Nak pergi Herbalife Universiti at Korea.
4.Bila dah jadi supervisor pasti semangat makin bertambah2 untuk ajak orang join herbalife.

Memory at Tiara Resort PD...7,8.1.2012...

Team fatin

12 malam pun bersemangat lagi!!!

1st time mandi kolam pakai jeans,kemaja,tudung haha but im enjoy..=)

sangat selesa!!Tiara resort PD

nak jadi president Team!!!!

Teha and thira

with Bob!!! tema hawaii tapi aku pakai dress x berbunga...hati je berbunga-bunga hahaha

BBQ  tengoklah orang herbalife makan macam ni..tapi badan maintain je..nak tau rahsia call saya k.=)

Mariam my upline..my inspirasi...

Herbalife mengubah hidup saya lebih sihat...!!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates